Sondag / Andys birthday


Som sagt, Andys fodelsedag och det hela borjade sa klart med frukost pa/i sangen, presenter och sang mm.. Jennifer lagade (!!!!!!!!) aggomellet nagonting och alla var i chock over detta... Men huset star kvar och Andy lever sa det gick riktigt bra :P Av mej fick han en skjorta, av Jennifer tre par jeans, av Cooper en sang som han skrivit sjalv och Tea gav en dansvideo dar hon dansar till "Daddy cool".. Efter frukostdramat akte jennifer och barnen till kyrkan. Jag och Andy firade vidare med en timmes datortid och massa go kaffe, sen gjorde vi 45 min stretching i gymet. Sen har vi alla bara slappat och relaxat hela dagen, last bocker, spelat dansspelet pa xboxet och rockband. Nu pa kvallen akte vi till CPK, California Pizza Kitchen och kakade fodelsedagmiddag.. Gottigott!

En snabb och ganska dalig uppdatering av dagen.. Men den har vart bra iaf, jag orkar bara inte skriva mer idag. Per, angaende de klasser jag sa ta sa maste jag lasa 72 timmar sammanlagt.. Jag funderar pa att bl a ta sang och en haiking/vandringskurs men jag har inte bestammt mej an. Dessutom finns det en massa traningskurser att valja pa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0