Tisdag 11 Januari



Jobbade 1 tim 30 min den här morgonen, körde på i dom gamla vanliga (underbara) rutinerna med frukost och stress till skolan.. :) Nu är jag ledig och har tillbringat några timmar med den nya tjejen Tove som är i Maddes gamla familj. Hon började klockan 12 så sen dess har jag legat i min säng, lyssnat på musik och ätit marabouchoklad och daim! Eftersom vi enligt Jennifer gått in i Valentine mood nu, så är ljusen som brinner på mitt nattduksbord röda och rosa......

Igår påpekade jag för Jennifer att det är lite galet att redan nu starta med rött och rosa som färgkod överallt i huset, det är ju trots allt två hela månader kvar till Valentines day. Till svar fick jag ett inte så lite förnärmat:
- HEY! It's only 6 weeks!! Okey?

HAhaha jag älskar henne, hon är verkligen toppen! Det enda som oroar mej är att färgkode för april och min
födelsedag kommer vara gul och orange pga påsken.. Hur kul är det då? :( Då har jag hellre rosa och rött!

Och egentligen är det inte mitt fel att jag ligger här och äter onyttigheter just nu! Skulle kört ett stenhårt pass i gymet med Andy men precis när vi var på väg ner i gymet kommer han på att han har en stor och viktig intervju i morgon så han behöver åka och klippa sej. Så vad gör man då?! Sängen är gaaanska så lockande ;) Jag börjar jobba om en timme så nu ska jag kolla ett avsnitt Gossip Girl!

Love E


Kommentarer
Postat av: mamsen

Hah! Va skönt att jag är nyttig idag då... Kört 1 timme i gymet OCH skottat snö! xoxo

2011-01-12 @ 11:21:49
URL: http://elinviktoriabjorklund.blogg.se/
Postat av: Bolindertösen

Ååååh, asså du verkar ha det så himla bra!

Du måste ha kommit till världens bästa familj :)

När är det du kommer hem? <3

2011-01-12 @ 22:58:14
Postat av: Bolindertösen

Åh, du verkar ha det så himla bra!

Det verkar som att du har kommit till världens bästa familj :)

När är det du kommer hem? <3

2011-01-12 @ 22:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0