Tisdag / Social Security number, shopping och film



När jag släppte av Tea hos Julia och Claudia i morses (jag och Claudia turas om att köra tjejerna i till skolan) så bad jag min busunge Téa Sloane om en kram.. Utan tvekan kastade hon sej i min famn vilket värmde gott i hjärtat! Efter det bad jag om en puss. TS tittar på mej som om jag vore galen i ett par sekunder och utbrister sedan: I'm looking for the perfect spot! (Jag letar efter den perfekta platsen att pussa på).. MIN TJEJ! <3 På eftermiddagen var jag på Trader Joe's med alla mina tre ungar plus Kai-Kai.. Alla barnen rusade runt i affären, frågade oavbrutet om dom kunde få köpa ditten och datten, samtidigt som jag försökte hitta något vettigt och nyttigt snacks.. En äldre kvinna tittar på mej och frågar:

- Are they all yours? (är alla barnen dina?) Jag svarar glatt:
- Ja det är dom. Eller förresten, bara de här tre, Kai-Kai är en kusin..
Damen/kvinnan/tantens ögon blir jättestora och stirrar nästan på mej.
- OJ! svarar hon. OJ! Jag som tycker du ser ut att vara 19 år!
- Actually, I AM 19 years old, svarar jag och ögona trillar nästan ut på stackarn!

Hahahahahah! Jag började skratta och förklarade att jag var au pair och då såg hon lite lugnare ut ;)

Har också hunnit med att skaffa mej ett Social security number idag! (motsvarar våra fyra sista siffror i personnumret tror jag. Om jag inte fattat fel :P) Om två veckor eller så ramlar det in i brevlådan och då kan jag alltså äntligen signa upp för att ta californiskt körkort! Tyckte jag jobbat så bra så åkte till Target en stund och unnade mej ett par nya Yoga pants, ett linne och två par solglasögon. Orkade inte träna ikväll så jag gjorde 15 min stretch/yoga och sen hamnade jag konstigt nog i bion tillsammans med min familj. Gosade med Tea <3 Vi såg:

1 avsnitt av "The looney tuns"
1 avsnitt av "Chuck"
1 avsnitt av "The Closer"
1 avsnitt av "30 Rock"

Have I told you that I loooooooove the theater! <3



Nya zebrabrills



Playing with Tea and Julia :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0