Torsdag / Photo shoot



Ännu en normal dag hos familjen Smith/Aaker. När jag  plockat upp pojkarna från skolan åkte vi hem och fann hela huset omvandlat till en fotostudio.. Familjen posade under en timme framför kamerorna. Bilderna hamnar i något magazin någonstans i USA fram i februari/mars. Allt detta pga/tack vare allt Jennifers arbete och research om lycka. Vad är då den lyckligaste stunden för hela familjen? Jo, enligt Cooper är det att äta chocolate chip banana bread och choc chip cookies.. Så bilderna togs alltså I köket med hela lyckliga familjen snaskandes kakor! INNAN middagen.. Jaja.. Alla var nöjda och glada och barnen uppförde sej finfint! Vid ett tillfälle pratade Dev dock med munnen full av banana bread och Andy säger:
- No talking with food in your mouth. The only reason we feed you is to make you stop talk! Hahah!

Fick också en riktig chock precis innan vi började fotograferingen. En av fotograferna frågade mej vart jag kom ifrån och jag svarar Sverige.
- Jag tyckte väl att du hade lite svensk brytning svarar han på svenska och det visar sej att han är svensk, från Malmö!!! Han började jobba i USA som fotograf och blev helt enkelt kvar och har nu bott här sen -96! Ja det är underbart vad nya människor man träffar, på så olika och konstiga sätt att man aldrig kunnat föreställa sej :)

För övrigt har jag stekt pannkakor idag, vilket blev väldigt uppskattad. Märktes bland annat på att högen av pannkakor aldrig blev större fastän jag stekte mitt snabbaste! Jag vet inte hur många gånger Jennifer var i köket och snikade en pannkaka. Cooper var inte helt oskyldig heller.. Detta slutade konstigt nog med att alla var så mätta så vi struntade i middagen :P HAHAHAH!





Pretty-Pretty var jättefrusen när jag plockade upp henne på skolan. Vi åkte hem och byggde ett fort/näste/koja på golvet i hennes rum. 100 % kuddar, filtar och myyyyyyys!



Cuddling is cosy! <3


Dessutom har jag pratat massa med underbara älskade Anette Runnsjö Ljungblom idag! Du lättar alltid upp mitt hjärta, darling! Jag kan lova er alla att nu vi smider våra planer, ooooooja! YEES BABY!



Kommentarer
Postat av: fisen/clara

Sv: tack

jag älskar dig med<33

2011-01-08 @ 11:34:08
URL: http://clarabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0