Onsdag (i morrn=torsdag=snart helg!)


Kommentarer:

Bolindertösen:

The sounds som är svenskt då :)
Du får sätta in en skiva med lite bonnamusik och se vad de säger ;)

Svar:
Hahaha, ja det kan jag ju göra, men jag tror att det är dömt att misslyckas ;) Min lilla sessa är väldigt bestämd med vad hon gillar/inte gillar :P

Erik Björk
Hahaha bruden har ju smak!!! Jag kan se er två poppande i bilen!!!! hahahahah!

Svar:
Ja och det är jag väldigt tacksam för ;) Att lyssna på samma 10 låtar dagligen skulle vara en pina om det var låtar man inte tyckte om.. (Även om jag dock har "börjat" tröttna på California Gurls :P) Och jag vet inte om "Rudolf the red nosed reindeer" är min favorit heller, men ibland är jag snäll och då får hon lyssna på den med. Det är hennes absoluta favorit, och vi sjunger den (högt och falskt) varje gång hon duschar!

*******************************************************************************************

Ikväll var jag på min första Knitting class, alltså stickning och jag fick gå ensam eftersom Caroline jobbade sent. Det var.... en upplevelse! En hög med gamla tanter som skvallrar om allt mellan himmel och gjord och samtidigt stickar i en galen takt! Den enda (förutom jag) som var under 40 var en tjej/kvinna på kanske 25-30-35 (?) år som skulle gifta sej om två månader. Ni kan ju gissa vad detta samtalsämne satte fart på tanternas käftar... Ujujuj! När de fick veta att jag var svensk var första frågan överraskande nog inget om att alla svenskar är blonda utan:

- Har du läst Stieg Larsson-böckerna?

Hahah! :) När jag kom hem var Jennifer hemma efter en lång dag på Stanford och hon och Andy frågade hur det varit på min första class. Bara bra svarade jag. Jag har tränat, kommit på vad mitt nästa projekt är och så har jag lärt mej två stickningstekniker.

- Okey, so did you learn knitting and pearling? säger Andy då.

Jag och Jennifer bara stirrar!!!!!! Det var precis de två teknikerna jag lärde mej, och Jennifer har ingen aning om vad det är eller hur man gör det, jag visste inget om det innan, men Andy, min VÄRDPAPPA har hört talas om det! Sen försökte han bortförklara det med att han hört det från något barnprogram (dock är jag och Jennifer smartare än så, så den gick vi minsann inte på :P)...

Sen pratade vi en stund till och jag fick Jennifer att skratta hejvilt TVÅ gånger, och det gjorde min dag :D Så det har vart en bra dag ;)



My super cute, pink little girl, wearing my scarf and sweater! Ojojoj! Kan ni förstå att jag älskar henne? Vi hade special girls dinner bara vi två igår så vi åke till Panda Express. I love her soooo! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0