3 Juni / Fredag

Ja, detta är sorgligt för Tidaholm har bättre väder än vi har här i SF. Tror deras högsta var 26 och vi har mellan 15 och 18 hela veckan. Plus regn. Plus åskvarning på måndag. Men vad gjör det? Livet är gött och jag är glad! Har precis slappat/jobbat lite på barnens blogg. Lagt upp några roliga bilder och kommentarer:
Den här bilden tog jag igår när Coopster ville att vi skulle mäta hans armmuskler. Sen sa han:
"Look at my guns! I look like daddy!!!!!!"
En annan dag hade vi family hot tub night och pojkarna pratade om alkohol med sin fader. Sen säger Coop igen, klyftig som han är:
"The difference between wine and beer? Easy. The size of the bottle!!!!"
Sa här kul har jag det på jobbet idag!
Oh boy, jag måste verkligen åka och göra highlights i mitt hår. Utväxten är hemsk!!!
Nu ska jag åka och plocka upp prinsessan Tea från hennes playdate med Jenna. Sen svänger jag nog forbi Whole Foods (som öppnade for några veckor sedan) och köper någat gott till lunch, innan vi kör bilen till biltvätten. REN BIL IDAG, tjooohoooo det bästa som finns!
JAG äR Så LYCKLIG!!! Allt handlar om attityden, och nu vänder du det här Elin!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skaffade ni en blogg till ungarna? :D Vart hittar jag den?

2011-06-06 @ 09:14:50
Postat av: Per Lundberg

Angående vädret så kan jag läsa:

"San Francisco had its 2nd greatest June 1-day rainfall, going back to 1850, and both the San Francisco and Oakland airport have now had their rainiest Junes on record"



Så jag förstår om det är lite blött hos er...

2011-06-07 @ 08:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0