2 Mars / MIAMI BABY!!!



JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! 6-10 april, spring break 2011 kommer jag att spendera i MIAMI tillsammans med Caroline Strindlund, Josefine Swärdh och Tove Larsson!!!!! OJOJOJ! Ikväll bokade jag både boende och flyg och jag bara känner hur g r y m t BRA detta kommer bli!!!!!!

En  månad kvar, Miami here we come!!! Nu ska vi göra ytterligare ett ställe osäkert!



Vem kan tro att den här bruden bara är 5 år? Idag stal hon den här jackan från Jennifers "gift drawer". Hon såg supervuxen ut!

När jag sedan körde henne och Julia till skolan hörde jag dem prata på i baksätet - som ett gamalt par! När jag sedan (som vanligt) bad om en puss lutade hon sej fram och gav mej en nätt liten kyss på kinden. Sedan vände hon sej om mot Julia och viskade (precis så högt att jag hörde):

-She loves me......

Jag väntade ett par sekunder, vände mej om och sa:

-Tea, I loove you!

Tea log mot mej, vände sej sedan mot Julia igen och sa:

- You see! I told yah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0