3 Mars / Torsdag


Hemsk dag. Jag vet inte vad som pågår just nu, men ungarna har vart helt odrägliga. Jennifer tror att det är fullmånen som påverkar oss alla. Jaja, jag vet inte det jag, men jag är iaf helt slutkörd efter den här dagen. Och det fina i kråksången är att jag ska ha alla tre barnen, ensam, både fredag och lördag kväll. Urk. Nu måste jag sova. Gud ge mej styrka!



Tea och jag hade picknick i gröngräset idag. Ungen var full av energi och mellan tuggorna skulle hon kolla till "sina" jordgubbsplantor...



... träna sina splits..





På vägen hem efter att ha droppat Cooper på basketträningen såg Tea och jag Bambi, Bambis pappa, Bambis farmor, farfar, syster och lillebror. Det bara kryllar av dom! Jag såg också en överkörd (död, blodig) tvättbjörn, men den stannade jag inte och tog kort på och jag sa det inte till Tea. Uääh.

På kvällen fick Cooper en Time Out på sitt rum pga dåligt beteende. Ca 35-40 min senare hittar Jennifer ett kuvert utanför hans sovrumsdörr. På kuvertet stod det:

For God only. From your stupid and selfish creation Cooper.

Inuti fanns det en bild på Coop och Dev som bebisar och en liten note som sa:

Dear God make this night be good. I have been stupid, selfish and a coward. Please take this wish and make it come true. From Cooper.

Jag, Jennifer och Andy bara tittade på varandra och visste inte om vi skulle skratta eller gråta. Dessa ungar. Giv mej styrka och låt morgondagen bli a piece of cake. De har åtminstone inga läxor att göra, plus att de får kolla på film och käka dessert eftersom att det är fredag. Hoppas, hoppas, hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0