25 Mars / Torsdag




Jag och min syster!

Barnens reaktioner på mitt nyblonderade hår:

Cooper: Whaaaatta!!!!? Did you dye your hair?
Devon: WOW! Looks like a bigger version of Tea Sloane!
Tea Sloane: Yeah I like it! Looks like mommy. I love her! Where is she?

Igår åkte vi till en hamburger restaurang i Walnut Creek för att käka middag. Pojkarna var jättesega och vi andra fick sitta och vänta på dem i bilen innan de till slut dök upp.

Elin "Did you guys close the front door?"
Cooper & Devon: Noooo.

Medans en av dem springer tillbaka och gör detta hör jag Tea i baksätet:

"If you don't close the front door you will get in big trouble with Jesus and God and... and.. and Santa!!!"

Vi talade inte om för ungarna vart vi skulle (det var en överraskning), och under bilresan säger Tea åter igen något alldeles underbart:

"Elin! You always wear your hair down when we are going to CPK (California Pizza Kitchen). Can you please, pleeease put your hair down? "

Tea Sloane filosoferar om livet.



Till tandis!



Cykeltur!



Plocka blooommor!







Sen hitta vi ett apelsinträd på Rahara dr.



Ikväll blev det CPK! Jag är superlycklig för jag slipper ju laga middag ;)



Älskar henne. Kommer ha stora problem att åka hem. Nä förresten, inte stora. Enorma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0