27 Mars / Söndag


Idag åkte hela familjen till Powell's, en godisaffär inne i Laffayette. Ungarna var eld och lågor och denna händelse var det enda de pratade om under dagen.

Devon: "I would recommend the triple push pop cause it has three different flavors, it's only $3:25 and it lasts a long time. I wouldn't say that it lasts forever, nothing lasts forever unless it's not rebuilding itself when it comes to the last piece."


Tea: "I love love looooove Powell's, it's my favorite place eeeever! It has so many candies, I love it! My favorite is same as Devon, triple push pop! Yes it's my favorite place in the whole world!"

Efter det åkte vi till Walnut Creek och kollade på en Disneyfilm i 3D - jag både skrattade och grät. Väl hemma igen inser J att hon inte hittar sina glasögon, men att hon fortfarande har 3Dglasögonen på huvudet. Hmmm, kan det möjligen vara så att hon slängde sina egna, riktiga glasögon i recyklingen av 3Dglasögon? J åker tillbaka till bion och letar igenom hela stället, utan att hitta sina glasögon - och när hon går tillbaka till sin bil har och fått en p-ticket (igen) och det är en bärgningsbil i närheten! HAha varför är jag inte förvånad? Eter att hon räddat sin bil under bergar'n så åker hon till en affär och köper nya dynor till utemöblerna. När hon kommer hem visar det sej att dom inte alls passar och att vi måste åka och lämna tillbaka dem. Jennifer suckar, tittar på mej och säger:

"Det är vid sådana här tillfällen man undrar om man går framåt i livet, eller om man faktiskt går bakåt."

Annars rullar det på som vanligt.







Kommentarer
Postat av: Vicki

Åh vad fin du är i ljust hår :)

Det är så roligt att läsa om hur du har det, jag läser inte direkt varje dag men när jag väl läser så läser jag igenom alla nya inlägg :) Iaf alla som kommer upp på sidan, om du förstår vad jag menar ;)

Saknar dig Elin, vi får verkligen se till att ses när du kommer hem.. om några månader..

Pusspåre <3

2011-03-31 @ 12:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0