18 Maj / Onsdag


Näe nu har jag dragit på mej någon skit igen så jag är supertrött hela dagarna. Hela förmiddagen spenderade jag i sängen framför min nya tv (!!!!) och kollade på Glee, Gossip Girl och andra sköna serier. Plockade upp ungarna efter skolan, åkte hem, åt snacks och gjorde läxor. Sen satte jag helt enkelt alla tre framför tv:n i work out roomet och la mej i soffan och tog en tvåtimmars nap. Skönt! Sen var det middagsdags och nu är jag off och tillbaka i sängen. Ikväll ska jag kolla på American Idol och kanske en och annan film. "A walk to remember" ramlade in i brevlådan idag.. Ja, de är så det är. Sorgligt men sant. Detta är vad jag gjort idag ;)

 

MEN! Nästa vecka händer det grejer!! på tisdag åker jag, ungarna och Andy till Stanford där vi ska få träffa MC Hammer! Han som sjunger "U Can't touch this"!! Eventuellt ska jag sitta med på en föreläsning Jennifer håller i och sen åka runt och se Stanforduniversitetet!! Hur coolt är inte de? Haha!

Älskar den här bilden. Tycker den visar att man kan vara 20 år, åka till ett annat land, med annan kultur/språk, bo i en storstad och ta hand om tre vilda ungar. Den påminner mej om att jag faktiskt är bra :)

 


Kommentarer
Postat av: mammi

Elin, du är bäst! And you are doing great!!! Kraaam<3

2011-05-19 @ 09:07:33
URL: http://elinviktoriabjorklund.blogg.se/
Postat av: Erik Björk

Hahahahha...vem har talat om för dej vem MC Hammer är????...va du ens född när han sjöng U can´t tuch this ???? hahahahah du e bäst!!!

2011-05-19 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0