Bästeveckan



Jag vet, har vart hemskt dålig på uppdatering av bloggen men jag har liksom tappat suget. Inget roligt längre.

Kan iaf informera alla som fortfarande klamrar sej fast vid bloggen att den senaste veckan var guld. Nättan & Bowenius anlände förra lördagen och sen dess har vi hunnit med enormt mycket och haft det oförskämt kul ihop. Golden gate bridge, lombard street, highway 1, San Francisco, Fishermans Warf/ pier 39 för att bara nämna några.. Vi har också hunnit med att sola och hänga vid poolen (Nättan kallade sej "hudexperten" vilket ledde till att både hon och Bowenius såg ut som kokta kräftor i två dagar), tränat magmusklerna (med andra ord skrattat), ätit, Bowenius har sagt dumma saker som t ex:

"Vem är egentligen den där Rajban? (Ray Ban)"

En annan gång kastade jag mej över henne i sängen opch kramar henne och "skedar" med henne. Jag ropar:

"NÄTTAN jag skedar med Bowenius!!"
....varpå bowenius, halvkvävd och stel som en pinne får fram:
"Man kan INTE skeda en kniv!!"

Vi har helt enkelt härjat runt precis som på den gamla goda tiden. Jag vill bara kapsla in denna veckan i en glaskula och spara förevigt så att jag sen kan plocka fram den när det känns ensamt. Alla skratt, minnen, känslor och underbara stunder.



  "When it hurts to look back, and you're scared to look ahead, you can look beside you and your best friends will be there”


Kommentarer
Postat av: mammi

Hjärtegullet!

Välkommen tillbaka till bloggen. Du har varit saknad. Hoppas suget infinner sig igen.

Det här var oxå guld! <3

2011-05-16 @ 08:41:22
URL: http://elinviktoriabjorklund.blogg.se/
Postat av: lovisa

finb ild!

2011-05-16 @ 09:23:28
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Liselott

Hej!

Saknar dina blogginlägg och hoppas att du tar upp det snart igen! Hoppas att det känns bättre snart, jättefin bild på er. Massa kramar från mej

2011-05-17 @ 22:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0